اشتغال زایی آسان با درآمد بالا در حوزه ماهی

اشتغال زایی آسان با درآمد بالا در حوزه ماهی

ماهی خوراکی خوشمزه و محبوب مردم در سراسر جهان است، ماهی در ایران بازار خوبی دارد، شما برای آغاز کسب و کارتان در این حوزه ابتدا باید استان یا شهرهایی که خوهان این محصول هستند بشناسید سپس با سنجیدن شرایط اقدام به شروع اشتغال زایی تان کنید، در ادامه قصد داریم چند نوع ماهی که در میان مردم پرطرفدار هستند را به شما معرفی کنیم.

ماهی قزل آلا

ماهی قزل آلا با ارزش غذایی بالایی که دارد بسیار محبوب است همچنین مشخصات و قیمت خاص این محصول باعث صید بی رویه آن از رودخانه ها شده است. ماهی قزل آلا یک ماهی سرد آبی است بنابراین بیش تر در رودخانه های مناطق سردسیر و آب هایی که از رشته کوه های زاگرس و البرز سرچشمه می گیرند نظیر استان های چهار محال و بختیاری و لرستان و غیره دیده می شود.این ماهی زیبا جهت بقا به اکسیژن فراوانی نیاز دارد و پیدا کردن آن در رودخانه مشروط به پیدا کردن گودال هایی می باشد که اکسیژن زیادی در آن باشد پس فکر صید این ماهی را در آب های راکد از سر بیرون کنید.

اشتغال زایی آسان با درآمد بالا در حوزه ماهی

ماهی هوکی

hین ماهی به همان اندازه و بلکه بیشتر پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می نماید. گوشت ماهی هوکی کم چرب است و نسبت به سایر ماهی ها ارزش غذایی بالاتری دارد. به این ترتیب برای افرادی که در حال رژیم بوده یا رژیم سختی دارند مناسب است. می توان این ماهی را به راحتی سرخ کرد و گوشت نرم و لذیذش به ذائقه بیشتر افراد سازگار است. می توانید چند حبه سیر را هنگام سرخ کردن ماهی هوکی استفاده کرده تا طعمش را لذیذتر نماید. یا به آرد سوخاری، نمک و فلفل آغشته نموده و داخل ماهیتابه سرخ نمایید. پیش از آن نیز روغن زیتون زده تا خشک شده و بعد به مدت ۲۰ دقیقه اجازه دهید با حرارت ملایم سرخ شود. این ماهی همراه با سبزیجات، سالاد و پوره سیب زمینی سرو می گردد. در ادامه به معرفی و سپس خواص ماهی هوکی می پردازیم.

اشتغال زایی آسان با درآمد بالا در حوزه ماهی

ماهی سوف

در واقع اکثر مردم به دلیل فقر ویتامین دی دچار کمبود آن می‌باشند و مصرف ماهی که یک منبع بسیار زیاد از ویتامین دی می باشد باعث جبران فقر این ویتامین در بدن افراد خواهد شد. می توانید از ماهی سوف برای کمبود ویتامین دی بدن انسان استفاده نمایید در واقع اسیدهای چرب موجود در این ماهی برای پوست و مو بسیار مفید است و خطر ابتلا به بسیاری از بیماریها و امراض را نیز کاهش می‌دهد. اهی سوف سفید کمک می کند تا عوامل ناشی از پیری که شامل فرسوده شدن مغز و به وجود آمدن آلزایمر است و به بالا رفتن سن مربوط می‌شود را جبران نموده و باعث شود شما دیرتر به زوال عقلی و گرفتن آلزایمر مبتلا شوید در واقع وجود املاحی که در این ماهی است به قوی تر شدن و تقویت ذهن و مغز شما کمک می نماید.

اشتغال زایی آسان با درآمد بالا در حوزه ماهی

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه