چگونه من در عرض سه سال میلیاردر شدم

چگونه من در عرض سه سال میلیاردر شدم

من درسته که الان میلیاردر شدم اما در گذشته شرایط متفاوتی داشتم. خیلی تلاش کردم تا بتوانم به موفقیت برسم تو اون 20 سالگی جز فقیرترین 20 ساله های دنیا بودم. اونجا بود که تصمیم گرفتم زندگیم را متحول کنم، دوباره بلند شوم و به رویاهایی که میخواهم برسم. تا اینکه کار تجارت در حوزه ی انواع سیب زمینی را شروع کردم و به هدفم رسیدم.

سیب زمینی بنفش ضد سرطان

سیب زمینی بنفش ضد سرطان سرشار از آنتی اکسیدان و ریز مغذی‌ها است که خواص شگفت انگیزی مثل اثرات ضد التهابی نیز دارد. آنتوسیانین موجود در این ماده غذایی با ارزش عامل اصلی رنگ بنفش درخشان سیب زمینی است که رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و قابلیت ضد عفونی کنندگی دارد و بسیار برای بدن با ارزش و مفید است. رنگدانه‌های آنتوسیانین به عنوان یک دارو در طب سنتی از آن یاد شده و قابلیت استفاده از آن در تمام سنین وجود دارد و برای اختلال عملکرد کبد، بیماری‌های چشم و عفونت بسیار مفید است.

کی از عللی که سیب زمینی بنفش را برای ورزشکاران توصیه می‌کنند این است که این ماده حاوی مقادیر زیادی فیبر نامحلول است و این فیبر به ورزشکاران استقامتی کمک می‌کند تا میزان سطوح انرژی بالا را بیشتر حفظ کنند و از آن استفاده کنند. در واقع فیبر نامحلول در سیب زمینی بنفش به ورزشکاران استقامتی کمک می‌کند تا انرژی بیشتری را نگه داشته و مصرف کنند.

برخی از ورزشکاران استقامتی مثل دونده‌ها میدانی همواره پاستا را به عنوان ماده غذایی که باعث می‌شود انرژی ذخیره کنند را معرفی می‌کردند. اما سیب زمینی بنفش با داشتن فیبر بالا و ساختارهای کربوهیدرات‌های پیچیده قابل است تا انرژی بیشتری را در کل روز و شب ذخیره و عرضه کند. سیب زمینی بنفش نه تنها ساده‌تر آماده می‌شود بلکه راحت‌تر نیز هضم می‌شود که این موضوع نگرانی اکثر ورزشکاران را کمتر کرد. یعنی دسترسی به ماده غذایی که علاوه بر تامین انرژی راحت‌تر نیز هضم شود. علاوه بر این سیب زمینی بنفش حاوی مقدار قابل توجهی پتاسیم و کربوهیدرات است که مصرف آن برای همه ورزشکاران دارای کمبود پتاسیم لازم است.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (17) (31).jpg

سیب زمینی آگریا

این سیب زمینی آگریا به عنوان یکی از مرغوب ترین انواع سیب زمینی در دنیا محسوب می شود و از مشخصات ظاهری این سیب زمینی می توان به اندازه بزرگ و بیضی شکل آن و گوشت زرد سیب زمینی اشاره نمود.

از این سیب زمینی ها می توانید برای تازه خوری، درست کردن چیپس، برشته کردن، کباب کردن، آبپز نمودن و…. استفاده کنید.

سیب زمینی اگریا در دسته سیب زمینی های نیمه دیر رس قرار دارد و مناطق کشت بهاره برای آن مناسب هستند.

برای کشت محصولات ارگانیک و طبیعی از کودها و مواد شیمیایی استفاده نمی شود و به همین دلیل این محصولات می توانند برای سلامت افراد جامعه بسیار مفید باشند.

سیب زمینی اگریا نیز در دسته این سیب زمینی ها قرار می گیرد و می توان با کشت ارگانیک بذر این سیب زمینی، نیاز بازار را به شکل گسترده ای تامین نمود.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (17) (32).jpg

سیب زمینی شیرین

این گیاه دارای سرعت رشد سریعی می باشد. برگهای سیب زمینی شیرین قلبی شکل مخروطی موجدار با دم برگ دراز و به رنگهای بنفش ، ارغوانی و گاهی سفید دیده می شوند. به جز مصرف خوراکی، از آنجایی که دارای برگهای زیبا و رنگارنگ می باشد به عنوان گیاه پوششی و برای مرزبندی و کاشت در باغ نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

گلهای آن منظم ، جام گلها به شکل قیف است، این گلها به رنگهای سفید، صورتی و یا بنفش می باشند.

محصول این گیاه معمولا قسمت زیر زمینی آن است که نوعی غده کاذب می باشد چون متورم است و محتوی نشاسته و مواد غذایی و مواد شیرین است.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (17) (33).jpg

 

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه