چگونه با کنترل احساساتم به موفقیت دست پیدا کردم

چگونه با کنترل احساساتم به موفقیت دست پیدا کردم

همه انسانها می توانند با بسط دادن انرژِی که بابت بروزدادن انرژی مصرف می کنند را طرف خلاقیت کنند تا به درآمد خوبی برسند و من با تمرکز بروی خودم توانستم با عرضه زیره سبز به بازارهای محلی به درآمد خوبی دست پیدا کنم.

زیره سبز صادراتی

در کشور زیره سبز صادراتی یکی از هزاران ادویه موجود در ایران می باشد که دارای خاصیت درمانی زیادی است زیره سبز بوجاری شده دارای عطر و طعم فوق العاده مطلوبی است که در عکس زیر می توانید به خوبی مشاهده نمایید. از این رو در بیشتر غذاها و دسر ها کاربرد دارد این دانه در مناطق نیمه خشک مانند استان های کرمان و اصفهان کشت و برداشت می شود.

زیره سبز و زیره سیاه کرمان به دلیل مرغوبیت بالا معروف ترین زیره در تمام جهان می باشد زیره به عنوان گیاهان دارویی نیز شناخته می شود زیره سبز در لاغری نقش بسیار موثری دارد این محصول با تاثیر بر غده تیروئید موجب افزایش ترشح هرمون آن در نتیجه افزایش سوخت و ساز بدن و لازی اندام می شود. این دانه خوش عطر و بو ضد نفخ نیز می باشد.

چگونه با کنترل احساساتم به موفقیت دست پیدا کردم

زیره سبز مشهد

دانه‌های زیره میوه‌های خشک ورسیده گیاه زیره سبز مشهد اگر چه بخشی از گیاه که برای ادویه استفاده می شود معمولا دانه معرفی می شود، اما از نطر علم گیاه شناسی میوه ای است که از گوشته و دانه تشکیل شده است.

در طبقه بندی بین المللی تجارت تنها زیره سبز خالص وجود ندارد و زیره سیاه و یا سیاهدانه که دانه گیاه پیاز می باشد در ان به چشم می خورد. زیره سیاه عمدتا در کشورهای هند، پاکستان و ایران مصرف می شود و در اروپا شناخته شده نمی باشد.

زیره ساییده شده یا دانه های زیره برشته شده کاربردهای بیشتری در تهیه کاری، مخلوط ادوبی، گاراماسالا ،سوپ، فلفل، سس باربیکیو، مالش، ماریناد و موارد دیگر دارند. زیره آسیاب شده را که با نمک ترکیب کررده و از آن چاشنی عالی برای غذاهای مرغ، ماهی یا سبزیجات می سازند.

چگونه با کنترل احساساتم به موفقیت دست پیدا کردم

زیره سبز کوهی

قدمت زیره سبز کوهی به چند صد سال پیش بازمی گردد و به همین دلیل وقتی نام کرمان به میان می آید همه مردم مطمئن هستند که محصول درجه اول می باشد و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و به همین دلیل قصد دارند تا درباره هزینه و قیمت آن نیز تحقیق کنند.

شاید شما با این مسئله مواجه شده باشید که به بازارهای مختلف بروید و این محصول را از فروشندگان جویا شوید و با هزینه های سرسام آور رو به رو شوید که این موضوع بخاطر عدم ثبات اقتصادی در بازار می باشد و نمی توان راه حلی برای آن پیدا نمود.

آنها راه ممکن برای مشتریان این است که همواره تهیه محصول را از یک مرکز معین و معتبر انجام دهند و به این صورت دیگر از نظر اقتصادی با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد و این مسئله را نیز بدانید که هرگز به دنبال محصولات بسیار ارزان نباشید.

چگونه با کنترل احساساتم به موفقیت دست پیدا کردم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه