پتو باعث شد تا کانون خانواده ام گرم بماند

پتو باعث شد تا کانون خانواده ام گرم بماند

بعد از ورشکستگی ام دچار مشکل مالی شدم و همسرم از این موضوع ناراحت بود تا اینکه به کمک یکی از دوستام در عرصه پتو دوباره فعالیت خود را شروع کردم و به ثروت رسیدم. در ادامه با محصولاتی که بیشترین فروش را داشته اند آشنا خواهید شد.

پتو چهار خونه

معمولا برای چیدمان پتو جهیزیه آن را به شکل قو و گل رز تزیین می کنند و با استفاده از روبان های پهن ترفند جالبی را ایجاد می‌ کنند. قیمت پتو چهارخونه بسیار مناسب است.

این ترفندها در زیباتر نشان دادن اتاق خواب عروس تاثیر بسیار زیادی دارد و در نگاه اول، چیدمان و تزیین سرویس خواب و پتو جهیزیه امر دشواری به نظر می‌ رسد.

همانطور که در بالا اشاره شد، پتو چهارخونه که بیشتر از آن به عنوان نوعی پتو مسافرتی استفاده می شود، در دو نوع نازک و ضخیم تولید و عرضه می شود.

در این میان پتو چهارخونه مسافرتی نسبت به پتو چهارخونه ضخیم از لحاظ ضخامت با توجه به کاربرد آن نازک تر بوده و وزن کمتری نیز دارد.

این وزن پایین موجب شده تا استفاده از چنین پتوهایی در سفر بسیار آسان باشد و بسیاری از کوهنوردان و طبیعت گردان علاقه به استفاده از آنها برای مسافرتهای خود داشته باشند.

C:\Users\ARAD\Desktop\05.jpg

پتو دونفره گل برجسته

همان گونه که پیش تر نیز اشاره شد وزن این پتوها سبک بوده و همچنین ضخامت پایینی نیز دارند، اما نکته ای کهوجود دارد این است که این ویژگیها موجب کاهش کاربری و کیفیت پتو چهارخانه نشده است. قیمت پتو دونفره گل برجسته دربازار متفاوت است.

در حقیقت به جای ضخامت بالا، در تولید این نوع پتو چهارخانه باکیفیت از متریالهایی استفاده می شود که عایق بهتری بوده و از این رو کیفیت این محصول نیز بسیار در سطح بالایی قرار دارد.

این کالای اساسی که برای هر منزلی مورد نیاز است در برند های مختلف و توسط کارخانه های متعددی تولید می شود.

پتو گلبافت: برند گلبافت 40 سال سابقه در تولید و عرضه پتو در بازار کشور را دارد، این برند مشهور بدون شک نخستین نامی است که پس از شنیدن کلمه پتو به ذهن مخاطب خطور می کند.

برند گلبافت یکی از کمپانی های معتبر در تولید محصولات و کالای خواب به شمار می رود.

مهم ترین مزیت پتو های این برند حفظ گرمای حداکثری می باشد به این ترتیب که پرز های پشمی موجود در تولیدات این شرکت به مقدار زیادی از انتقالسرما به زیر پتو جلوگیری می کنند.

این کمپانی پا به پای تغییرات سلیقه مشتریان خود پیش رفته و نوآوری های قابل توجهی در زمینه هماهنگی با نظر و سلیقه مخاطب انجام داده است.

C:\Users\ARAD\Desktop\03.jpg

پتو جهیزیه

یکی از بخش‌ های مهم در جهیزیه عروس، کالای خواب است که در هنگام خرید به مدل و کیفیت آن اهمیت بسیار زیادی می دهند. قیمت پتو جهیزیه به عوامل مختلف بستگی دارد.

شما می توانید انواع مدل پتو جهیزیه را با کیفیت های گوناگون مشاهده کنید و بهترین نوع پتو را انتخاب نمایید.

تزیین و چیدمان پتو جهیزیه با استفاده از هنر و خلاقیت انجام می پذیرد و افرادی در این زمینه وجود دارند که می‌ توانند با استفاده از ایده های متنوع، تغییرات مطلوبی را در فضا ایجاد کنند.

چیدمان مناسب علاوه بر ایجاد تغییرات مناسب در فضا، سبب دسترسی راحت برای استفاده از این نوع کالای خواب می شود.

یکی از رسومات زیبا و قدیمی ایرانی، چیدمان و تزیین جهیزیه عروس بوده که به روش های مختلفی انجام می شود. افرادی که بسیار علاقه به دکوراسیون اتاق خواب خود اهمیت می دهند بهترین انتخاب خرید یک پتو خوب و با کیفیت هست.

C:\Users\ARAD\Desktop\06.jpg

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه