دستورالعملی که با انجامش ثروتمند شدم

آشنایی با آراد برندینگ و فراگیری آموزش های کامل آن و به کار گیری آنها تصمیم به تولید انواع اسکاج در منزل و ارسال این محصول پر استفاده به سایر شهر ها گرفتم که به لطف خداوند و کمک های آراد برندینگ خیلی زود به نتیجه دلخواهم رسیدم و ثروتمند شدم.

آراد برندینگ

فعالیت آراد برندینگ به ‌نوعی حرکت جهادی و انقلابی محسوب می‌شود؛ از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم تا به این حرکت بپیوندند. مهم نیست در چه جایگاهی هستید و چه مدرکی دارید؛ اگر فردی عادی هستید، اما می‌خواهید کار متفاوتی ارائه دهید، به آراد بپیوندید، آموزش ببینید و در یکی از بخش‌های این مجموعه فعالیت خود را شروع کنید.

اگر در کشور مسئولیتی بر عهده دارید، به ظرفیت‌هایی که در اختیار دارید نگاه کنید و بسنجید که برای پیشرفت این حرکت چه کمک‌هایی می‌توانید انجام دهید؛ می‌توانید نیروی انسانی معرفی کنید؛ سخت‌ افزار در اختیار این حرکت بگذارید، کارهای قانونی و صدور مجوز انجام بدهید و یا از این مسیر به‌شکل معنوی حمایت کنید.

ما از همه انرژی‌ها، تجربیات و انگیزه‌ها دعوت می‌کنیم تا به‌این حرکت بپیوندند؛ این اجماع بی‌شک محصول بیشتر و بهتری خواهد داشت. در کنار هم می‌توانیم دغدغه‌های کشور را درباره اشتغال و فقر رفع کنیم؛ و به این فکر کنیم چگونه در اقتصاد جزو سه قدرت برتر جهان شویم. به امید روزی که جزو اقتصادهای تأثیرگذار منطقه و حتی جهان باشیم.

دستورالعملی که با انجامش ثروتمند شدم

اموزش اسکاج جدید

همچنین می‌توانید بعد از دریافت کامل اموزش اسکاج جدید رنگ‌های متنوعی را در کار خود استفاده نمایید تا اسکاج شما زیباتر شود، روش دیگر که برای تهیه اسکاچ های فانتزی به کار برده می شود، استفاده کردن از دستگاه های بافتنی است.

اینگونه دستگاه ها بافت بسیار ریزی دارند و به شما محصول نرم و زیبایی ارائه می دهند که معمولاً برای مشاغل خانگی کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تهیه اسکاج ها در حجم انبوه و زیاد باعث رونق اقتصادی برای خانم های خانه داری می شود که سرپرستی یک خانوار را بر عهده دارند. قیمت اسکاج فانتزی نسبت به سایر اسکاج ها کمی بالاتر است.

تهیه اسکاج فانتزی به هر سه روش گفته شده در بالا امکان پذیر می باشد و شما می توانید آن را به راحتی در خانه تهیه کنید، البته تهیه اسکاج فانتزی کاملاً به خلاقیت و سلیقه خود فرد بستگی دارد.

برخی از افراد اسکاج های بزرگ و نرم را بیشتر می‌پسندند و برخی دیگر از اسکاچ های کوچک و زیبا استقبال بیشتری می نمایند. شما می توانید با توجه به سلیقه و کارایی که اسکاج برای شما دارد، به تهیه این محصول بپردازید.

دستورالعملی که با انجامش ثروتمند شدم

اسکاج قلاب بافی

در طرف دیگر از مقایسه ما اسکاج قلاب بافی ظرفشویی را داریم که بیشتر اوقات از نخهایی با قطر 3 تا 7 میل بافته می شود که به دلیل فاصله های بافت بین هر دانه کمتر پیش می آید که در بین لایه های بافته شده اسفنج قرار بگیرد.

این مسئله باعث می شود مقدار کف کمتری هنگام شستشو داشته باشیم البته هر مدل اسکاج قلاب بافی ظرفشویی ما می توان طرحهای دلخواه خود را ببافیم یا به میزان سایز دست قلاب بافی را انجام بدهیم.

در مورد قیمت می تواند خیلی به صرفه تر از اسکاج قلاب بافی صنعتی باشد زیرا نسبت به میزان مدل و سفتی و محکی بافت قلاب از هر گوله کاموا به میزان قابل توجهی اسکاج بافته شود.

دستورالعملی که با انجامش ثروتمند شدم

Loading

3.2/5 - (4 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه