خرید بنتونیت سدیم حفاری

خرید بنتونیت سدیم حفاری

نوعی از خاک رس که در بسیاری از معادن قابل حصول است بنتونیت سدیم می باشد.این مواد معدنی با ارزش با قیمتی ارزان به فروش می رسد.

از جمله خواص بنتونیت سدیم حفاری می توان به امکان جذب حجم زیادی آب اشاره نمود برای نمونه این محصول می تواند تا پانزده برابر وزن خود می تواند حجیم شود.

این محصول در صنایع مختلفی چون صنایع ساختمانی، پتروشیمی، کشاورزی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله کاربرد و مصارف بنتونیت سدیم می توان به بخش کشاورزی اشاره نمود که برای حفظ نمودن رطوبت در خاک مورد استفاده واقع می شود.

به ویژه در مناطقی که میزان بارندگی کمتر بوده و آب و هوای خشکی دارند.یکی دیگر از کاربردهای این محصول در صنایع ساختمان و چاه های نفت و بحث استخراج نفت و گاز است.

خرید بنتونیت سدیم حفاری

به همین منظور شما می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ و با مشاهده و بررسی محصولات متنوع، با کیفیت بالا و دارای قیمت مناسب در صورت تمایل نسبت به خریدی مطمئن و تضمینی اقدام نمایید.

همچنین نقش آن در ریخته گری فلزات به این گونه است که به علت چسبندگی فراوانی که دارد با ماسه مخصوص قالب سازی مخلوط می شود تا مقاومت و استحکام بیشتری به آن برای شکل دادن به فلزات بدهد.

از جمله مصرف کنندگان عمده بنتونیت حفاری و سدیم در بخش دامپروری هستند.مصرف این محصول در این بخش به صورت ماده ای در سم زدایی کردن سیستم گوارش دام، توکسین بایندر و نقش آن در گرانول سازی خوارک مورد مصرف دام استفاده می شود.

قیمت خرید بنتونیت سدیم

یکی از اصلیترین پارامترهای هر خریدی قیمت محصول است.

با توجه به اینکه بنتونیت سدیم در بخشهای مختلفی به منظور تخلیه‌ نمودن بار الکتریکی ‌مورد استفاده قرار می گیرد، باید در راه اندازی و نصب آن حساسیت و دقت زیادی را به کار گرفت و از آنجایی که عدم کارکرد چاه ارت در موقعیت ویژه و اضطراری به بروز حوادث جبران ناپذیری می انجامد در خرید این محصول باید دقت کافی را نمود.

خرید بنتونیت سدیم حفاری

به همین منظور قیمت خرید بنتونیت سدیم و صادرات آن و خاک بنتونیت با توجه به مصرفی که دارد دارای قیمتهای متفاوتی است.

  • میزان جذب حجم آبی
  • دانه بندی آن
  • نوع بسته بندی محصول
  • مقدار آنالیز شیمیایی و نیز فیزیکی محصول

خاک دارای مواد معدنی چون آهن، پتاسیم، مس و غیره است که جذب آن برای بدن ضروری است.

بنتونیت سدیم خوراکی در تولید محصولاتی چون خمیر دندان، سم زدایی نمودن بدن، در درمان بعضی از بیماریهای پوستی به واسطه تولید ماسک سه بعدی و یا حتی در تولید بعضی مواد خوراکی مورد استفاده واقع می شود.

بنتونیتی که مورد استفاده انسان قرار می گیرد بایستی کاملا تصفیه شده باشد و مواد ناخالص آن مانند میکا و خاک از آن حذف شده باشند.

بنتونیتی که در خوراک دام مورد مصرف قرار می گیرد مانند خاک رس است به همین جهت با بنتونی مصرفی انسان متفاوت است.

اگر چه خوردن بنتونیت سدیم ممکن است سبب دفع سموم، کمک به عملکرد گوارش، جذب بهتر مواد مغذی و غیره شود؛ اما مصرف بیش از اندازه آن به مدت طولانی زیانهای فراوانی بر بدن دارد پس بایستی با مشورت پزشک مورد استفاده قرار گیرد.

بنتونیت سدیم حفاری

انسان برای رفع نیازهای خود حتی به خارج از کره زمین نیز فکر می کند، زیرا روی زمین خاکی، روی دریا، زیر دریا، زیر سطح خاک، روی آسمان و غیره را کشف کرده تا نیاز خود را برطرف کند بنتونیت حفاری سدیم کمک شایانی در این عرصه کرده است.

خرید بنتونیت سدیم حفاری

زیرا با استفاده از بنتونیت سدیم حفاری می توانند در بخش مته شکاف دهنده خاک،لایه ای ایجاد کنند که با آن لایه سابیدگی کمتری در مته ایجاد می شود از این جهت مته عمر بیشتری می کند.

از طرفی دیوارهای کناری چاه که با حفاری بسیار سست شده اند را با لایه ای که بر روی مته قرار می گیرد و با کمک کمی از بنتونیت سدیم لایه قرار گرفته روی دیوار استحکام آن بالا خواهد رفت و در فرآیند حفاری دیگر اشکالات فنی رخ نخواهد داد و امنیت کار ار در سطح عالی قرار خواهد گرفت.

در حوزه مختلفی مانند حفر چاه آب به دلیل کمبود آب یا استخراج نفت و گاز از زیر زمین همواره زمین را با مته سوراخ و چاه های عمیقی حفر می کنند.

در برخی موارد با توجه به نیازشان کیلومترها چاه در سطح زمین حفر می شود تا به آب یا نفت و گاز برسند و همچنین با توجه به وضعیت خاک از نظر تراکم و سفتی و قطر چاه نفتی یا آبی از بنتونیت سدیم حفاری بهره می برند.

بنتونیت سدیم حفاری قادر است زمینهایی را با توجه به استحکام پایینی که دارند و به راحتی با مته و دستگاه ها متلاشی نمی شود را به استحکام قابل قبولی رساند؛ زیرا اجسام سختتر با فشار مته ترک خورده و خرد می شوند و همین علت باعث بهتر شدن روند کار خواهد شد.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه