خرید بلوک فوم دار مازندران

خرید بلوک فوم دار مازندران

یکی از اجزاء مهم و پر کاربرد در صنعت ساخت ساز ساختمانها با تکامل بسیار مقاوم استفاده از بلوک فوم دار می باشد، دارای قیمت متغیر و فروش بالا در مازندران برخوردار می باشد.

در صنعت از فواید و کاربرد بسیار بالایی برخوردار می باشد و در ساختمان سازی و نگه داشتن بتن و ایمن سازی در برابر جلوگیری عواملهایی مانند: سیل، زلزله، رطوبت و غیره مقاوم می باشد.

جالب است بدانید مجموعه آراد برندینگ با سالها تجربه در زمینه تولید انواع بلوک سبک فوم دار توانسته است به یکی از بهترین و با تجربه ترین مجموعه ها در این زمینه تبدیل شود و شما نیز می توانید بسیار ساده و راحت تنها با چند کلیک ساده به سایت ما مراجعه کرده و از انواع مختلف آجر و بلوک سفالی با کیفیت و مقاوم ما دیدن کنید و سپس محصول مورد نظر خودتان را به صورت عمده سفارش دهید.

خرید بلوک فوم دار مازندران

برای برخی از مصرف کنندگان و خریداران سوال است بلوک فوم دار از چه چیزی تشکیل شده است؟ مواد تشکیل دهنده آن از ملات پوکه ای و فوم بتن درجه یک با دستگاه های اولیو و پیشرفته بکار گیری شده است و عایق حرارتی، رطوبتی، صوتی کاربرد وسیعی در ساختن دیوار و سقف داردو باید توجه نمایید در ساختمان سازی از مصالح درجه یک و قیمتی مناسب استفاده نمایید زیرا از نظر معیارهای فنی مقاوم و از نظر صرفه انرژی سبک و مقرون به صرفه باشد.

خرید بلوک فوم دار

فوم بتن یا بتن سبک به همان بلوک دیواری فوم دار می گویند که معمولاً از ترکیباتی مانند سیمان، ماسه بادی، پوکه معدنی، فوم کفی و آب تشکیل شده است و این نوع فوم یک ماده ساختمانی بسیار متخلخل و سبک می باشد که از سیمان تشکیل شده است اما به دلیل ساختاری که دارد بسیار سبک وزن و عالی می باشد.

کارخانه های بسیاری اقدام به تولید بلوک هبلکس می کنند و آن را مورد مصرف برای مکانهای مختلفی قرار می دهند.

همچنین قیمت خرید بلوک فوم دار به ابعاد و کیفیت آن بستگی دارد.

خرید بلوک فوم دار مازندران

میزان پرتی این نوع بلوک بسیار کم بوده و به راحتی نمی شکنند و قیمت خوب همراه با کارایی بالا دلیل تقاضا و مصرف هر چه بیش تر این نوع بلوک گشته است.

از این نوع فوم معمولاً برای مکانهای متعددی از جمله دیوارهای پارتیشن و یا پرکننده قسمتهای خالی و برخی از سقف و دیوارها استفاده می شود.

این نوع بلوک را می توان به سهولت و راحتی جابه جا نمود و برای هر مکانی استفاده کرد و همچنین قابل ذکر است که این نوع بلوک در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم است و به نوعی ضد حریق می باشد.

به دلیل آنکه هوا در بافت این نوع بلوک وجود دارد آنها عایق صوتی و گرمایی بسیار بالایی دارند و برای آپارتمانهایی که شلوغ هستند بسیار گزینه مناسبی می باشند که سر و صدا را به واحدهای کناری و یا واحدهای نزدیک انتقال ندهند.

وزن هر متر مکعب از این نوع بلوک فوم دار در حدود ۱۷۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است و این نوع بلوکها مقاومت بسیار بالایی نیز دارند.

بلوک فوم دار مازندران

از فرآورده های مهم و مورد تایید با دانه های سبک بلوک فوم دار مازندران می باشد به دلیل وزن نه چندان سنگین و حمل و نقش آسان از این قطعات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید بلوک فوم دار مازندران

امروزه در بازسازی و ساخت انواع ساختمانها از بلوک سقفی استفاده می شود یکی از تولید کننده و پخش کننده انواع بلوکهای مختلف با قیمت مناسب در استان مازندران می باشد به دلیل فروش عمده این محصول با قدمت از خواستار زیادی برخوردار می باشد مواد تشکیل دهنده این محصول از جمله: آب، شن، ماسه و سیمان می باشد در ابعاد مختلف و بسیار با کیفیت تولید و عرضه می شود.

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد بلوک از اجزاء مهم در ساخت و ساز و کسب رونق و در آمد می باشد در این مجموعه از بلوکهای برتر ذکر می شود برای کسب اطلاعات مفید و ارزشمند با ما همراه باشید اصولا در شمال از بلوک برای ساختمان و خانه های ویلایی بکار می رود به دلیل رطوبت فراوان و جو هوایی جغرافیایی از رطوبت زیادی می باشد بلوک در سایزهای متنوع سبک و سنگین می باشد و اکثرا در ساخت و ساز ویلاهای شمال و در طراحی زیبا سازی به کار می رود.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه