ترشی ثروت زیادی را چاشنی کیف پولم کرد!

روش های ثروتمند شدن در ایران بسیار بوده و اگر به ‌درستی و با شیوه اصولی عمل کنید، کسب موفقیت در آن می‌تواند تضمینی باشد. من توانستم با آشنا شدن در یک مسیر صحیح و هموار قرار بگیرم، فعالیت در حوزه سودمند انواع ترشیجات سود زیادی را برایم به همراه داشت. همچنین علاوه بر اینکه توانستم افزایش درآمد را تجربه کنم، چندین نفر دیگر نیز با خویش همراه ساختم تا ایشان نیز افزایش درآمد را تجربه نمایند.

ترشی لیته بادمجان خانگی

با توجه به افزایش قیمت ترشی لیته بادمجان خانگی می توان با مواد و سبزیجات مختلفی تهیه کرد که یکی از ساده ترین آنها را برایتان شرح می دهیم برای درست کردن این ترشی خوشمزه و لذیذ بادمجانها را شسته و پوست بگیرید و خرد کنید.

اما خیلی ریزنباشد سپس با آب و کمی نمک آن را به مدت ۱۰ دقیقه نیم پز نمایید و سپس در صافی ریخته تا آب اضافی آن گرفته شود.

حالا در ظرفهای شیشه ای تمیز و خشک شده یک لایه از بادمجان را بریزید و روی آن سیر خرد شده، سبزیهای ترشی، گلپر و سیاه دانه اضافه کنید و دوباره بادمجان بریزید تا ظرف پر شود و حالا به شیشه سرکه سفید اضافه کنید تا جایی که خوب پر شود و روی مواد را بگیرد.

سپس درب ظرف را محکم بسته و در جای خنک و خشک به مدت یک هفته نگهداری کنید سپس آماده خوردن است.

علاوه بردو مورد ذکر شده در بالا بادمجان به شکل ترشی بادمجان شکم پر نیز تهیه می شود و به دلیل ظاهر اشتها برانگیز آن در تمامی فصلها روی سفره ما ایرانیها جایگاه خود را حفظ کرده است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-27T114411.955.jpg

ترشی انبه شیشه ای

ترشیها مخصوصا ترشی انبه و ترشی مخلوط پایه ثابت  در کنار غذای اکثر ما ایرانیها می باشد فلذا برای خرید و فروش ترشی انبه می بایست دقت لازم را داشت تا محصول خریداری شده در عین مناسب بودن قیمت ترشی انبه شیشه ای دارای تاریخ انقضا و تولید باشد.

از این رو با توجه به این نکته که می توانید ترشی خریداری شده خود را در صورت خریدهای عمده با قیمتی بسیار پایین تر و مناسب تر خریداری نمایید.

مصرف و خوردن انواع ترشیها در بین غذاهای ما ایرانیها بسیار خوشمزه و لذت بخش می باشد که می توان از آن به اندازه درست استفاده نمود.

امروزه ترشیها یکی از پایه ثابت ترین خوراکیها در کنار غذا در بین سفره هایی ما ایرانیها جای خوش کرده است.

براین اساس ترشی انبه خانگی یکی از این ترشیهای مورد علاقه ما ایرانیها بخصوص در نواحی جنوبی کشور می باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-27T114104.027.jpg

ترشی بندری خانگی

در بازار و فروشگاه های معتبر قیمت ترشی بندری خانگی بسیار مناسب می باشد و همچنین ارزش غذایی بسیار بالایی هم دارد ترشی بندری می باشد.

گل کلم و سایر مواد شبیه به ان مانند کلم و کلم پیچ یکی از ضد سرطان ترین مواد خوراکی هستند که با استفاده مداوم از آنها به هیچ عنوان مشکلی نخواهید داشت، این مواد آنزیمهای فعال کننده سرطان در بدن را به صورت کامل از بین می برند.

یکی از مفید ترین انواع ترشی، ترشیهای بندری می باشد، سرکه موجود در ترشی بندری به خوبی هر چه تمام تر قند خون را کاهش می دهد و باعث می شود که کربوهیدراتها به کندی جذب بدن شود که باعث می شود شما در اینده به قند خون دچار نشوید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-27T113716.330.jpg

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه