تخمه فوتبال جام جهانی و درآمد میلیاردی من

تخمه فوتبال جام جهانی و درآمد میلیاردی من

4سال پیش برای بازی اول ایران در جام جهانی همه قرار بود خانه ما باشند. برای خرید تخمه رفته بودم که دیدم مردم همیشه در صحنه برای خرید تخمه صف کشیده اند. مشغول شوخی با صاحب فروشگاه، شماره اش را گرفتم. جام جهانی قطر خودم عرضه کننده انواع تخمه در ایرانم و درآمد بالایی از این مسیر دارم.

تخمه

تخمه آفتابگردان که از گل آفتابگردان تهیه می شود علاوه بر دارا بودن خواص گوناگون، خیلی طعم خوب و لذیذی دارد. یکی از آجیل های پر استفاده بین افراد است

اگر بسته بندی های تخمه های آفتابگردان چینی را نگاه کرده باشید با هم متفاوت هستند و گرم بسته ها متفاوت اند مثلا 100 گرمی یکی از آن ها است

همه ی طعم ها دارای فروش بالایی می باشند. همه شاید تخمه آفتابگردان را در منازل، با گذاشتن زمان زیاد، اول تخمه ها را شستشو می دهند و بعد از آن در مکانی قرار می دهند تا خشک شود. بعد از خشک شدن تخمه آفتابگردان به آن نمک یا لیمو یا هرطعم دهنده ای که علاقه دارند می زنند و داخل ماهیتابه ای می ریزند و بعد از تفت دادن، آماده شده و میل می کنند.

تخمه فوتبال جام جهانی و درآمد میلیاردی من

تخمه ژاپنی

یکی از دانه های مغذی و در دسترس مغز تخمه ژاپنی و تخمه هندوانه است که می توانید در سبزوار نمونه های باکیفیت آن را بیابید.

برای سلامت پوست خود می توانید از روغن این محصول استفاده نموده یا این خوراکی و تنقلات سالم را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید مواد موجود در دانه تخمه ژاپنی می تواند از ایجاد چین و چروکها جلوگیری نموده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد تا پوست شما شاداب و درخشان به نظر برسد.

اگر به دنبال یک منبع مهم برای دریافت چربی غیر اشباع هستید مصرف تخمه ژاپنی و تخمه هندوانه آب پز که در مشهد یافت می شود به شما توصیه می گردد.

تخمه فوتبال جام جهانی و درآمد میلیاردی من

تخمه کدو تنبل

ماده ای به نام تریپتوفان در تخمه کدو تنبل پوست نازک وجود دارد که در بدن به ملاتونین که یک هورمون خواب است تبدیل می شود و به درمان بی خوابی مزمن کمک شایانی می کند بنابراین کافی است قبل از اینکه به رختخواب بروید یک مشت تخمه کدو را میل کنید تا کیفیت خواب شما را بهبود ببخشید و به خوابی راحت کمک کند.

یکی از مشکلاتی که مردان با آن مواجه می شوند ابتلا به بیماری BPH است که در آن غده پروستات بزرگ شده و باعث به وجود آمدن اختلالاتی در دفع ادرار می گردد، بر اساس مطالعات انجام شده مصرف این تنقلات به مدت حدود یک سال می تواند علائم بیماری هایپرپلازی خوش خیم پروستات را کاهش دهد و موجب درمان آن گردد.

تخمه فوتبال جام جهانی و درآمد میلیاردی من


Loading

5/5 - (2 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه