با کارآفرینی ماهی به سود و درآمد بالایی برسید

با کارآفرینی ماهی به سود و درآمد بالایی برسید

ماهی جز ء غذاهای خوشمزه ای است که همواره در سفره ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و مردم به آن علاقه خاصی دارند، بیشتر مردم به خاطر ارزش غذایی آن همواره این محصول را تقاضا می کنند، پس این محصول می تواند برای کارآفرینی انتخاب مناسب باشد، در این مقاله قصد درام شما را با چند ماهی که پر تقاضا هستند، آشنا کنیم.

ماهی سوف

در واقع این ماهی طعم بی‌نظیری دارد که بسیار خوش‌ طعم و ذائقه پسند بوده و به خاطر اینکه هیچگونه ردیف استخوانی ندارد و به همین خاطر میل نمودن ماهی سوف برای مهمانیها بسیار مناسب است و شما می توانید این ماهی را طعم دار نموده و به صورت سرخ کرده و یا کبابی با ذغال مصرف نمایید. اگر بخواهیم خوراک و ذائقه این ماهی را برای شما مشخص کنیم این ماهی هم گیاه خوار و علف خوار است و هم گوشت خوار و می‌توان گفت این ماهی خوار هم نوع خوار هم می باشد در واقع این ماهی یک ماهی درنده می باشد.

با کارآفرینی ماهی به سود و درآمد بالایی برسید

ماهی قزل آلا

این ماهی دارای بدنی فشرده و باله دمی آن بزرگ تر از ماهی آزاد است همچنین ساقه دمی آن مرتفع و سرکند است قسمت خارجی باله دمی آن نیز تقریبا صاف است حداکثر طول بدن ماهی قزل آلا 140 سانتی متر می باشد وزن تقریبی آن نیز به 5 کیلو گرم می رسد. تخم ریزی ماهی های قزل آلا رودخانه ای بین ماه های بهمن و اسفند است و تعداد تخم حدود 10 هزار عدد است که تقریبا برای هر کیلوگرم و وزن بدن ماهی حدود 1500 عدد تخم برآورد می شود.

با کارآفرینی ماهی به سود و درآمد بالایی برسید

ماهی هوکی

خاستگاه اصلی ماهی هوکی همانطور که پیشتر نیز اشاره شد اعماق دریاهای جنوبی نیوزیلند است و باید گفت نیوزیلند یکی از قطب های مهم ماهیگیری در دنیا محسوب می شود. ماهی هوکی در سواحل جنوب نیوزیلند به وفور یافت می شود و دارای امگا ۳ بالایی می باشد. ناگفته نماند ماهی هوکی یکی از ماهی های با کیفیت جنوب کشور، مازندران و تهران نیز است. فواید و خواص این ماهی برای سلامتی فراوان بوده و یکی از مزیت های هوکی بسیار خوشمزه و خوش طعم این است که فاقد استخوان است. می توان این ماهی را به عنوان فیله در غذا به کار برد.

با کارآفرینی ماهی به سود و درآمد بالایی برسید

Loading

5/5 - (2 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه