با پس انداز پدرم تراکتور خریدیم و میلیاردر شدیم

با پس انداز پدرم تراکتور خریدیم و میلیاردر شدیم

پدرم کشاورز زاده بود و شغل پدرش را ادامه داده بود و تصمیم داشت با تمام پس اندازش تراکتور بخرد. من تهران دانشجو بودم و برای خرید همراهیش کردم. حین جستجو برای خرید پیشنهاد کار در بازار تجهیزات کشاورزی داشتم که پذیرفتم و مشغول به کار شدم. حالا درآمدی میلیاردی از این راه دارم.

تریلر کشاورزی

تریلر کشاورزی باغی از پرکاربردترین و عمومی ترین ادوات کشاورزی می باشند که به علت مکانیزم نسبتا ساده، طراحان و سازندگان در برند های مختلفی اقدام به تولید و عرضه  این دستگاه در سراسر جهان نموده اند. صادرات انواع تریلر های کشاورزی همواره فرصت های تجاری خوبی را برای تجار ایرانی فراهم آورده است.

بیشترین ظرفیت و پتانسیل صادراتی برای صادرات این محصول از خاورمیانه را کشورهای آلمان، ارمنستان و آذربایجان دارا هستند.آلمان بیشترین تفاوت بین پتانسیل صادرات و صادرات واقعی را از نظر ارزش نشان می دهد، ظرفیت باقیمانده صادرات به ارزش ۶۰۸٫۷ هزار دلار است.

با پس انداز پدرم تراکتور خریدیم و میلیاردر شدیم

تراکتور

یکی دیگر از مهمترین مراحلی که در نحوه صادرات تراکتور اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن هم توجه زیادی داشته باشید، این است که بازاریابی کالای تراکتور را به نحو احسن انجام دهید.

شما پیش از اینکه کالای خود را برای صادر کردن آماده کنید باید بازاریابی آن را توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند انجام دهید تا تقاضای صادرات تراکتورهای تولید شما بیشتر شود.

همچنین عوارض گمرکی یکی از مهمترین مسائلی می باشد که باید به آن اهمیت زیادی داده شود. بر این اساس برای صادرات تراکتور به این مورد هم باید توجه داشته باشید و در مورد هزینه هایی که به عنوان عوارض باید پرداخت نمایید اطلاعات خود را بیشتر کنید تا از این طریق با آگاهی بیشتری کالای خود را صادر کنید.

با پس انداز پدرم تراکتور خریدیم و میلیاردر شدیم

تراکتور بیل دار

تراکتور به تنهایی کاربرد زیادی ندارد اما می توان با اضافه کرد قطعات صنعتی دیگر در زمینه های مختلف از آن استفاده کرد یکی از انواع کاربرد آن که با اضافه کردن قطعات دیگر به وجود می آید تراکتور بیل دار است بیلهای تراکتور کاربردهای فراوانی دارند.

بیلهایی که برای تراکتور استفاده می شود باید این مشخصات را داشته باشند: باکتهای دستگاه قابل تعویض باشند، تعویض آن آسان باشد و حتی یک نفر هم به تنهایی بتواند آن را تعویض نماید، قابلیت نصب آسان داشته باشد، شلنگها از بهترین مواد تهیه شده باشند و قابلیت تحمل بالایی داشته باشند، از ورقهای آلیاژی درجه یک استفاده شده باشد، از فلزهای درجه یک استفاده شده باشد و لقی نداشته باشد، از ناخنهای فولادی ضد سایش استفاده شده باشد.

با پس انداز پدرم تراکتور خریدیم و میلیاردر شدیم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه