با تولید این لواشک ها موفقیت خودم را افزایش دادم

با تولید این لواشک ها موفقیت خودم را افزایش دادم

با یاد روزی که توانایی خیلی پایینی نسبت به افراد جامعه داشتم این وبسایت را طراحی کردم زمانی که اقدام به این عمل کردم فکرش را نمی کردم بتوتنم موفق شوم ولی اکنون به توانایی های خودم ایمان آوردم و همواره د رحال تلاش برای کسب موفقیت های بیشتر هستم یکی از موفقیت های من سرمایه گذاری روی محصول لواشک بوده که در ادامه می خواهم شما را با انواع لواشک هایی که به موفقیت من افزود آشنا کنم.

لواشک ترش  

یکی از ساده‌ترین، ملس‌ترین و معطرترین لواشک‌های خانگی، همین لواشک سیب است. لواشک سیب علاوه بر به همراه داشتن عطر بی‌نظیر سیب، یک شیرینی متعادلی دارد که به عنوان یک میان‌وعده مقوی در کنار کمی بادام و گردو به شدت توصیه می‌شود.

لواشک شلیل نسبت به دیگر انواع لواشک‌ کمتر یافت می‌شود که شاید یک دلیل آن قیمت بالای این میوه و همچنین کم‌یاب‌تر بودن آن نسبت به دیگر میوه‌ها باشد. لواشک شلیل طعم شیرین و رنگ روشنی دارد و برای تهیه آن گاهی از ترکیب شلیل و هلو استفاده می‌شود.

اگر لواشک‌های معطر و ملس را می‌پسندید، لواشک شلیل مخصوص شماست؛ ترکیبی از عطر بهشتی شلیل، بافت آبدار و مزه‌ای ملس و خوشمزه! این لواشک ترش را نیز مانند همه لواشک‌ها می‌توانید به صورت ترکیبی با میوه‌های دیگر در خانه تهیه کنید، اما توصیه ما تهیه یک لواشک ناب و خالص از شلیل است تا شما را در هر فصلی مستقیم ببرد به دنیای عطر و طعم میوه‌های تابستانی

با تولید این لواشک ها موفقیت خودم را افزایش دادم

لواشک کیوی

لواشک کیوی از دسته لواشک های بسیار خوشمزه و جذاب است که می توانید به راحتی در فصل پاییز و زمستان با رسیدن کیوی درست کنید. همیشه درست کردن لواشک در منزل یک نوستالوژیک کودکی ما می باشد که در زمان گذشته مادرها و مادربزرگ ها لواشک را روی سینی ها فلزی می ریختن و جلوی آفتاب می گذاشتند تا خشک شود و ما برای خوردن لواشک های خوشمزه خانگی بی قراری می کردیم تا آنها زودتر خشک شوند و ناخونک بزنیم. امروزه که سبک زندگی آپارتمان نشینی بیشتر شده است باید در بالکن یا روی بخاری و شوفاژ لواشک را درست کرد البته اگر شما سولاردم داشته باشید می توانید یک روزه لواشک خود را خشک کنید. میوه کیوی بسیار پر خواص بود از جمله کمک به جوانسازی پوست، کنترل سموم بدن، کمک به کاهش وزن و … اشاره کرد. امروز در پارسی دی لواشک کیوی خانگی بسیار راحت را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

با تولید این لواشک ها موفقیت خودم را افزایش دادم

لواشک خانگی

طرز تهیه لواشک خانگی: میوه‌ها را شسته و بدون آب روی حرارت قرار دهید تا بپزند.بعد از اینکه میوه‌ها پخت و آب انداخت، آن‌ها را داخل یک آبکش نسبتا درشت بریزید.بعد از اینکه کمی خنک شدند، آن‌ها را با پشت قاشق یا دست له کنید تا پوست و هسته از میوه جدا شود و مایه‌ی لواشک از آبکش خارج شود.در این مرحله نمک را اضافه کنید.

می‌توانید برای غلظت بیشتر و تیره‌تر شدن لواشک، آن را دوباره روی حرارت قرار دهید تا کمی دیگر بجوشد.کف سینی را چرب کنید و لواشک را به قطر نیم سانتی‌متر کف آن پخش کنید.سینی لواشک را به مدت ۲ روز در هوای آزاد و زیر نور خورشید قرار دهید تا خشک شود. سپس آن را برش بزنید و از سینی خارج کنید اکنون لواشک خانگی شما آمده است.

با تولید این لواشک ها موفقیت خودم را افزایش دادم

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه