این پارچه من را میلیونر کرد و یکی از موفق ترین کار آفرینان شدم

این پارچه من را میلیونر کرد و یکی از موفق ترین کار آفرینان شدم

من به عنوان یک آفرین معمولی دنبال راه حلی بودم تا به یکی از موفق ترین کارآفرینان تبدیل شوم، ایده ای به ذهنم رسید و توانستم درآمدی میلیونی داشته باشم و ان ایده کسب و کار پارچه بود من با پارچه و شناخت انواع آن کارآفرین نمونه شدم به شما عزیزان پیشنهاد می کنم که در حوزه پارجه کار کنید تا کارآفرین موفقی شوید در ادامه ب چند مدل پارچه را معرفی می کنم.

پارچه تنظیف

برای تولید پارچه تنظیف از روش بافت تارو پودی, بافت حلقوی, کش بافت یا قلاب بافی, روش های بدون بافت و یا حتی گره زدن استفاده می شود. تنظیف ها نوع دیگری از پد های نظافت صنعتی می باشند که در اماکن متفاوتی مانند اماکن صنعتی و خانگی کاربرد دارند. کاربرد هر کدام از این محیط ها نیازمند ابزاری مناسب برای نظافت هستند و به همین دلیل چند نوع متفاوت از تنظیف طراحی و ارائه گشته است. پارچه های نظافتی مناسب گردگیری، خشک کردن و شستشو انواع این منسوجات نظافتی می باشند که هرکدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

این پارچه من را میلیونر کرد و یکی از موفق ترین کار آفرینان شدم

پارچه اسپان

لیست قیمت خرید پارچه اسپان باند از کارخانه های تولیدکننده مختلف در انواع وزن ها ( گرماژ ) را می توان از سایت هاى اینترنتی معتبر، مرکز نمایندگی فروش تولیدکنندگان پارچه های اسپان باند ( سوزنى نبافته ) و یا از بازارهای شهرهای بزرگ از جمله بازار پارچه اسپان باند تهران، اصفهان، یزد، مشهد و تبریز دریافت کنید. در این مطلب به انواع منسوجات پارچه های نبافته بی بافت، روش های خرید پارچه اسپان باند، معرفی مراکز فروش، کارخانجات تولیدکننده پارچه سوزنی اسپان باند، توضیح درباره پارچه اسپان باند بیمارستانی و رازهای فروش این پارچه می پردازیم. گستردگی بازار اسپان، یکی از عواملی است که توجه فعالان از جمله تولیدکنندگان و فروشندگان را به خود جلب می کند.

این پارچه من را میلیونر کرد و یکی از موفق ترین کار آفرینان شدم

پارچه پتویی

برخی از ویژگی هایی که پارچه را نرم می کند، عبارتند از چگالی آن، طول و مواد اولیه الیاف. به طور معمول، هرچه الیاف طولانی تر و متراکم تر باشد، پتو لطیف تر خواهد بود. برای تولید پارچه پتویی یک فیبر نرم به مخلوط اضافه کنید و یک ترکیب عالی برای یک پتو لطیف و نرم بسازید.همچنین باید در نظر داشته باشید که کجا از پتو استفاده می کنید و چگونه شستن پتو بر نرمی آن تأثیر می گذارد. اقلامی مانند پتوهای کودک یا پتوهای کمپینگ که نیاز به شستشوی مکرر دارند باید جنس متفاوتی نسبت به پتویی داشته باشند که فقط به ندرت استفاده می شوند. خز مصنوعی می تواند یک پتو نرم و لطیف بسازد. تمام خزهای مصنوعی به جای خز واقعی حیوانات به کار می روند.

این پارچه من را میلیونر کرد و یکی از موفق ترین کار آفرینان شدم

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه